06.52

Igår betjänade jag mina första egna små receptkunder. De var så söta och önskade mig lycka till i min framtida karriär! Helt borta var jag inte heller, även om det snurrade som bara den efter några stycken. Datorsystem och jag måste bli vänner långsamt vi!

En hel bunt andra helmysiga kunder hade jag med.
- Min gulliga amerikan som var helt fascinerad över mina nordiska ögon och att jag hade samma namn som en av medlemmarna i hans favoriter ABBA.
- En ursöt dam som ville ha en helt ny ansiktsproduktsserie. Är det något som jag brinner för så är det den avdelningen!
- Stackars förstakunden som skulle ut och flyga och ville ha något för sin hosta (topicet för veckans seminarium). Vilken vägledning han fick! Inte mycket som jag inte har koll på i hans hostprocess!

Nu idag börjar dagen med hemmajobb. Tisdagens seminarium ska tryckas in, och hinner jag så blir det lite författningar med innan det blir dags att bege sig till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0