08.16

Uppe med tuppen en söndagsmorgon, trots hemkomst efter midnatt igår. Nu har jag precis fått i mig mitt morgonkaffe, och ser solen gå upp här över hustaken. Adoring!

Tapasen igår. Gud, jag är så imponerad! Fantastiskt goda. Vi åt fänkåls- och dillgratinerade musslor, vit tonfisk med citronsås, ankbröst med ugnsbakad paprika och örtolja, svamprisotto, smält fetaost med paprika och chili samt en chevrépaj med aprikosmarmelad. Och allt var klockrent! Mosaik är alltså ett tapasställe att lägga på minnet!

Lite besök fick vi i slutet med. A och S trillade förbi en sväng på vägen mot Malmös nattliv och tog en drink.

En fantastisk lördagskväll med andra ord - nu: solig och ljuvlig söndagsmorgon och man är fit-for-fight att möta dagen!

Tjiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0