Bompelibomp!

Min handledare tycker nog att jag är lite uppe i varv relativt andra apoteksmänniskor. Känslan baseras på två uttalanden från idag :)

"Frida, du tar dig inte vatten över huvudet nu väl? Du ber väl om hjälp om du behöver det?" (Jo, jag kanske stormade runt lite i egenvården, och FÖRSÖKTE kunna typ allt, kanske)

"Det är roligt att du är så ambitiös, men du stressar väl inte?" (Host, jag, stressar...? Jag vill bara lära mig allt, typ direkt)

Apoteksmänniskor är lugna, icke-överambitiösa människor MEN jag har bestämt mig för att de behöver en frisk fläkt. Så voila - jag fortsätter mitt race :)

Kommentarer
Postat av: Al

Like! :)

2010-02-04 @ 08:55:37
URL: http://alanlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0