D-ö-d!

Imorse möttes jag av ett glatt gäng på Medstop, och ett supersött "Välkommen Frida"-kort. Sötnosarna hade köpt lite nybakt bröd, ost, skinka och lite grönt för att hälsa mig välkommen.

Trots mitt fina mottagande, eller tack vare kanske, är jag nu heeeelt slut. Jag har hunnit igenom hela receptfria sortimentet, lärt mig rutinerna, försökt lära känna personalen, blivit dränkt i litteratur och halvt om halvt lärt mig att föra in recept manuellt och genvägen. Nämnde jag att jag försökt vara social också?

Roligt som attsingen
som sagt var, men nu är jag tröttis på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Al

Åhh vad kul att höra om din dag med full fart! Like!

2010-02-01 @ 20:47:38
URL: http://alanlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0