Det stavas kärlek!

Ni vet den där känslan, när två blir en.
När man känner att man tänker på precis samma sätt.
När allting bara klaffar, och man bara helt enkelt är maid for each other.
När man helt enkelt har funnit sin soul mate.



Den känslan fick jag idag.
Katja Palmdals kokbok "Smak för grönt" var förmedlaren av den. Varenda recept känns klockrent och så jag. Precis samma mattankar. Inte en ingrediens skulle jag vilja byta ut i hennes fantastiskt imponerande samling. Det kanske till och med är så mycket love in the air att jag måste införskaffa mig ett exemplar helt själv. Till kollektionen en av mitt livs kärlekar kvalar den absolut in!


Kommentarer
Postat av: Jo

Åh, jag som först trodde att M hade gått och friat så här på hjärtdagen ;) Men då väntar jag lite till på min wedding invite :D

2010-02-14 @ 22:23:42
Postat av: F

Nixnej, men M är det paus sedan i lördags. Jag ska försöka mig på några "vita veckor" (no dejts-benämning enligt B) för att hitta mig själv i Malmö :)

2010-02-15 @ 06:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0