Drömmer mig bort 11.22

Jag vill:
- Vara långledig.
- Åka på semester till en lång härlig strand.
- Veta vad jag ska göra i höst och var jag ska göra det.
- Att den här jäkla snön ska försvinna och våren komma.

Jag gör:
- Plöjer igenom författningarna lite lätt en andra gång.
- Tvättar.
- Målar naglarna vinröda (någon liten morot måste man väl få ha?).


Men, det som motiverar mig just nu är helgen. Sis och A kommer på besök. Fick just bokningsbekräftelse från Smak, där vi ska bruncha lite. Gud vad jag längtar. Kan man inte få vrida fram klockan sisådär en trettioen timmar? Det vore najs. Då hade vinflaskorna varit nyöppnade och våra ljuvliga pizzor i ugnen... Nej, om man skulle göra ett sista ryck innan jag lägger ner det här för lunch och därefter en cykeltur till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0