:)

Fasen vilken underbar helledig lördag vi hade igår :)

Dagen började med en härlig powerwalk in till centrum för K och mig. Möllans ost - vilken liten pärla till butik! Vi fick med oss en ljuvlig Gorgonzola, en fantastisk Roquefort Papillion, en läcker Friburg Tratition och - pricken över i-et - en kvittensgelé på det. En flaska rött på det, så var schlagerkvällen klar sedan!

Och, just det, till schlagerkvällen fick vi även sällskap av en A. Mucho trevligt var det, även om B och jag skulle velat ha vår Road Salt direkt till finalen i Globen!

Kommentarer
Postat av: Al

Jag önskar att du menade mig med A! :(

2010-02-07 @ 08:42:34
URL: http://alanlove.blogg.se/
Postat av: F

Du är ju som sagt så välkommen så när du kommer hem till Sverige igen sen :)

2010-02-07 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0