Finbesök!

Nu är den äntligen här - helgen som jag längtat ihjäl mig efter i veckan. Sislus och Annie har landat här!!! Fröknarna i fråga ligger fortfarande och sussar, men K och jag har varit uppe en stund nu :)

Igår hade vi urmysigt. Åt chevré- och ruccolapizza, salami- och mozzarellapizza samtidigt som vi smuttade på superba viner (Hansakompaniets systems personal är att rekommendera!!!). Testa dem till chevré, då är de klockrena!
Montepasso
Neethlingshof
Och, tja, en kladdis slank visst ner däremellan på nåt vänster med. Tiden bara sprang iväg, och jag som brukar däcka på fredagskvällar började inte känna mig trött förrän framåt ett. Myyyyyys säger jag bara!

Om en kvart har jag fått tillåtelse att väcka Sislus, så kanske skulle passa på att ockupera badrummet en sväng före det nu :)

Tjiiiiing!


Kommentarer
Postat av: Al

Like! :D

2010-02-20 @ 18:37:17
URL: http://alanlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0