Konstaterande!

Några minuter innan nio landade jag på Cementgatan idag. Dagarna blir riktigt långa om man vill låta kroppen få sitt med - men det är det värt. Lilla kroppen mår så himla bra av SATS!

F.d. praktikanten Saida och jag har varit på Box. Mucho nyttigt!
Jag var den i hela salen som klarade minst armpress. De på tå och jag på knä. Så det behövdes, mycket! Det var nästan så att jag ett slag övervägde att börja träna armarna igen. Men sen så kom jag på mig själv, man måste faktiskt inte vara bäst på allt. Så nästa pass kommer jag att vara sämst igen - och det känns så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Maja

Du vet ju i alla fall att det inte heter armhävningar. Jag gör armpress från knäna och tycker att det tillräckligt jobbigt och några biffiga armar behövs inte bara lite styrka så att man orkar bära matkassar m.m

2010-02-19 @ 13:36:21
Postat av: Al

Kan inget annat än att hålla med Maja... Andra tyngre saker ska ni utnyttja oss män till :)

2010-02-19 @ 14:07:37
URL: http://alanlove.blogg.se/
Postat av: F

Hihi, gillar speciellt din slutkläm där är. När flyttar du till huset jämte här? ;)

2010-02-20 @ 08:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0