Ledig version 1.0

Igår fick jag äntligen min lediga dag, efter åtta dagars jobbande. Inte helt lätt att ha en luuuugn och nedvaravad dag när man varit uppe i varv så många dagar i sträck. Resultatet?

08.25 Går upp. Får inte igång Oskars modem. Fasen, måste svara på mail.
08.40 Ger upp, får åka hem till min plåtburk. Den fungerar.
09.20 Svarar på mail hemhemma.
09.40 Lite jogging vore fint.
11.00 Tidig lunch.
12.10 Slår mig ner hos söta Parina. Frisörhimlen!
14.10 Träffar söta, blivande italienskan, Emma för en fika på Brogyllen.
16.00 Hämtar min glömda nyckel på jobbet.
16.05 Antikhallarna!
17.15 Träffar Oskar på Hemköp, handlingsdax.
18.30 Middag
19.00 Allena. Bakar äpplebröd :)
19.05 Dags att sätta sig in i räntorna, hur man ska binda lånen o.s.v.
20.00 Slår mig ner i Laminon och öppnar min nyinköpta Jane Austenbok med en kopp the i handen.

Fram till kl 20 tog det alltså innan jag kunde varva ned. Inte klokt det här. Och idag, idag är bollen i rullning igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0