En liten torsdag som stor

Och så vart man stor. 25 år gammal. Halvt ofattbart. Frågade ni mig för några år sedan, så var man vuxen med besked när man passerat gränsen - frågar ni mig nu, så får ni snarare svaret att man är snäppet närmare då :)

Hursom, på lördag smäller det. Jag är så himla lycklig över att så många tar sig så långt, och tar sig tid, att komma till vårt 100-års kalas. Sensation Super Svensk är temat, och jag laddar för fullt med svenska klassiker på spotify. Herreminjesus vilken kväll vi kommer att få!!

Idag väntar en kort arbetsdag - sedan min söta Parina, och därefter sista gången med golfkurs-gänget. Btw, håll i er, min pro fick mig faktiskt att halvera naglarna häromdagen! Ni hör hur knasig man kan bli som tävlingsmänniska av golf :D

Ha en jättehärlig dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0