Ledig tisdag!

Igår var jag ledig. Egentligen var tanken att jag skulle städa ur min lägenhet, men det räckte inte energin till. Måste få vila också. Så istället traskade jag och O's kusin Julia på besök runt i solen i Slottis och letade älgar, tittade på gamla Solsidan och toppade det hela med en liten joggingtur. En ledig dag är dock inte en ledig dag utan ett jobbinslag, igårkväll pratade jag för en söt skara på Hörselskadades förening om avmonopoliseringen.

Och idag kära vänner är det onsdag - tro det eller ej, men min energi är tillbaka igen. Älska lediga dagar!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hur gick det med tolken? :)

2011-03-10 @ 09:22:25
Postat av: Fridolin

Fick ingen tolk, utan fick nöja mig med en mikrofon kring halsen. Högst besviken :D

2011-03-11 @ 07:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0