Ledig torsdag!

Igår lyckades jag för första gången på, tja evigheter helt enkelt, steka pannkakor. Denna viktiga uppgift har i år varit dedikerad till min käre far och efter honom min syster - men när ingen av dem fanns i närheten fick jag helt enkelt ge mig i kast med det själv. Och så fina de blev!!

Idag väntar besiktning av lägenheten, ett andra bankbesök för att prata lån och därefter middag ute i Mölndal. Har jag riktig, riktig tur så hittar jag kanske något litet fint på stan däremellan.

Ha en urhärlig dag!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-17 @ 17:35:22
Postat av: Maja

Hoppas att det inte var några synpunkter på städningen, i alla fall inte på badrummet. Det städade ju jag!

2011-03-17 @ 17:36:58
Postat av: Therése

Oh har mamma B varit och skurat! Vilket underbart härligt rent hem jag ska flytta in i! Tvivlar inte en sekund på att det är gjort med perfektion. Tack!

2011-03-17 @ 21:03:49
Postat av: Fridolin

Perfektionist-Carina hittade lite damm mellan fönstren, men annars så verkade hon så nöjd så :)

2011-03-18 @ 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0